Data e postimit: 2018-11-18 15:12:53
Lexime: 3362
tragjedia..
Lloji: Tregime dashurie
Tema: B......
Autori: anonim
Shkolla: aleks buda
Klasa: VII a
Qyteti: cerrik
E-mail: valbonatoska9@gimail.com


kjo hitori filloi dhe mbaroi ne nje rruge....ajo e bukur e gjate me sy jeshil e flok kaf kurse ai flok e sy kaf dhe i gjat.kishin 2 vite diference.Djali ishte pak gankster .Vetem ajo e dashuronte ate.Ai nuk donte tja dinte.Shoqet i thane djalit se ajo e donte.Edhe pas shume vitesh ajo nuk hoqi dore prej tij... Nje dite pas 10 vitesh ata takohen ne nje rruge te qytetit te tyre krejt rasteshit.Dashurohen dhe martohen.Ai kishte nje pune te mire dhe kishin nje shtepi te madhe.Familja e djalit nuk e donte kete martese dhe birin e tyre nuk e mbeshteten kurre.Nje dite djali filloi pijen dhe luante me lojrat e fatit.Ajo e priste naten vone ne shtepi qe ai te vinte por asgje.Kur ajo i tha se ishte shtate. ai nuk pinte me. tragjedia filloi kur ajo ishte 7 muajshe.mer vesh se partneri i saj pesoi aksident dhe u nda nga jeta ne te njejten rruge ku u njohen.Ajo e mbajti femijen si vyrtyt te dashurise te tyre.Kalo koha dhe u martua perseri, lindi nje djal tjeter dhe i vuri emrin e burrit te meparshem.
Dhe ata jetuan te lumtur pergjithmon....end

Vepra te ngjashme
Autori: Niko Vincani · Lloji: Tregime dashurie · Tema: Jo cdo gje eshte INTERES! Ekziston edhe DASHURIA!
Nje djale dhe nje vajze ishin shume te dashuruar.Te dy ishin ne te njejten shkolle,ne gjimnaz por ne klasa te ndryshme.Djali e donte shume vajzen dhe ishte i gatshem te bente gjithcka per dashurine qe ndjente per vajzen.Vajza ishte shume e pasur por djali...
Autori: chrisstin · Lloji: Tregime dashurie · Tema: Historia tyre¡!
Ishte nje vajze qe donte dike.Ajo gjithmon kishte nje fije shpres qe mund ti fliste apo te kishte dicka me te.Nje dite per vajzen ishte dita me e bukur dita kur cdo gje do te merte nje rrjedhoj krejt tjeter.Ate dit ajo filloi te fliste me ate qe donte dit...
Autori: Mitush Kurteshi · Lloji: Romane · Tema: e bija e henes dhe e diellit
na ishte nje her nje nen e cila kishte vetem nje djal e donte me pergjat ishte edhe vasha e zemres qe djali e donte nje dit nena i tha djalit,djali im ne gjdo mal gjuaj vetem ne malin e kuqedres mos gjuaj,por djali nuk e degjoi nenen po degjoi vashen e ze...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Dy shtepiza ndodheshin prane e prane ne kembet e nje kodre prane nje qyteti te vogel me ujera termale. Burrat e dy familjeve punonin vertete shume per te siguruar jetesen. Secila prej tyre kishte kater femije, qe ishin moshatar me njeri-tjetrin dhe kaloni...
Autori: Elsa Idrizaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: varferia njerezore
Nje dite te bukur filloi te binte nje shi shume i madh.nje djal i vogel shikonte qiellin duke qare,ai ishte i varfer dhe qendronte ne rruge.Dikush qe po kalonte e shikoi dhe i jepi para por djali i vogel nuk i pranonte nga turpi,shpirti i digjej por ngada...
Autori: Luna Beta · Lloji: Tregime per femije · Tema: E bukura fiton ndaj te shemtuares
Na ishin nje here dy vajza,nje e bukur dhe tjetra e shemtuar. Ato jetonin bashke ne nje shtepi. Vajza e shemtuar me emrin Elizabeta ishte vajza e njerkes se Katerines pra vajzes se bukur. Elizabeta ishte shume xheloze per bukurine e Katerines . Ajo donte...
Autori: Shkurta Xheladini · Lloji: Tregim · Tema: Zogu dhe Kulla
Ky tregim flet për një zog i cili jeton ne një kulle te larte dhe një djalë qe dëshiron te ja merre zogut këngën. Zogu këndonte aq bukure sa që bënte qe trëndafilat te lulëzojnë me fletët e tyre te blerta. Djali i cili jetonte ne një dhome...
Autori: MARSELA SINA · Lloji: Tregime per femije · Tema: FAMILJA
ISHTE NJE HERE NJE FEMIJE I CILI NUK KISHTE AS NENE,AS BABA, AS MOTER ,AS VELLA.AI ISHTE I VETEM NE FAMIJLE ,POR KISHTE 2 SHOKE TE CILET I DONTE SHUME.SHOKU I 1:EMANUEL DHE SHOKU I 2:ADI.KY FEMIJA QUHESH LINDI ISHTE NJE FEMIJE I URTE ,SHKONTE NE SHKOLLE,...
Autori: Rejan Raqi · Lloji: Ese informuese · Tema: trimeria
Na ishte njehere nje plak.Ai plak s'kishte femije.Plaka donte te kishte dhe ishte gati ta biresonin nga SOS fshati nje femije.Plaku s'donte t'i hapeshin telashet ne ate moshe.Ata biresuan nje djale 18 vjeqar,ai hyri ne pune si polic,bente sakrificaNje dit...
Autori: fabiola kushi · Lloji: Tregime erotike · Tema: gabriela dhe toni
GABRIELA DHE TONI Dashuria eshte e bukur por ndonjeher fati nuk eshte me ty ajo vertete te ben te lumtur por te heq dhe ndonjehere shkelqimin e atyre dy sy.Djali me emrin Toni pas nje vajze ishte fiksuar kishte kohe qe pas e ndiqte dhe me te ishte dashu...
Autori: Liljana gorani · Lloji: Analize letrare · Tema: Princesha dhe ylli qe ra nga qielli
Shumë shumë kohe me pare ishte nje mbreteri me nje mbret dhe nje mbretereshe.Pas disa vitesh mbreteresha lindi nje femije dhe ata ja vuan emrin marina.marina u rrit dhe u be nje princeshe e perkryer e bukur dhe e shkathet por marina nuk kishte dale ndon...
Autori: Marina Reverte · Lloji: Hartim · Tema: Endrra qe u be realitet
Nje here e nje kohe ne nje shtepi e cila gjendej ne mes te nje fushe te gjelbert jetonte nje vajze e vetme 13 vjecare.Ajo nuk kishte familje.Prinderit dhe motra i kishin vdekur ne nje aksident tragjik. Pas vdekjes se tyre ajo kishte qendruar ne ate shtep...
Autori: Kevin Dodaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Deshira
Te gjithe kemi deshira, nga me te ndryshmet. Qe kur fillojme te kuptojme nga kjo bote na lindin edhe deshirat, te cilat si femije kerkojme te na i realizojne. Kur isha ne kopesht dhe shikoja ndonje femije me nje loder qe se kisha, me lindte deshira qe ta ...
Autori: ANONIM · Lloji: Tregime erotike · Tema: VAJZAT E QETA ME KURVAT
ISHTE NJE DITE ME BORE!ISHTE SHUME BUKUR!NE KLASE KISHIN ARDHUR VETEM UNE DHE DISA NGA SHOQET E KLASES.PASI U NGROHEM PAK TEK GAZI DISA DOLEN JASHTE TE LUANIM ME BORE POR ATA KUR U KTHYEN ISHIN DUKE QARE.NJE DJALE I KISHTE GJUAJTUR ME BORE.CFARE GANGSTERI...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com